منوی دسته بندی
تماس با ما

شیشه لیفان x70

شاخص لیفان x70

شیشه لیفان x70 ، در این مقاله میخواهیم راجع به شیشه لیفان x70 و خود این خودرو صحبت کنیم. لیفان x70 از شرکت لیفان موتورز و بخشی از گروه لیفان از سال 2018 تا 2020 تولید شد. این خودرو کراس اوور و خودرویی شهری شناخته میشود. لیفان ایکس 70 توسط شرکت بم خودرو در ایران مونتاژ میشود.


برای تعویض شیشه لیفان x70 و قیمت دهی با ما تماس بگیرید.

تماس بگیرید .

شیشه جلو لیفان x70

شیشه جلو این لیفان x70 از لحاظ ظاهری دور مشکی میباشد. و شیشه جلو این خودرو از لحاظ اندازه بسیار شیشه بزرگی میباشد زیرا تمامی خودرو های شاسی نسبت به اندازه خودرو برای دید بهتر شیشه جلو و عقب را نیز بزرگ تر تولید میکنند.

شیشه-جلو-لیفان-x70

قیمت شیشه جلو لیفان x70

شیشه لیفان x70 همانطور که میدانید یکی از مهم ترین قسمت های اتومبیل شما شیشه های آن میباشد اگر شیشه خودروی شما دچار شکستگی شود و برای تعویض آن اقدام نکنید ممکن است در صورت آمدن باران آب در کابین خودرو شما نفوذ کند و در کل شکستگکی شیشه خودرو شما باعث خرابی دید شما در هنگام رانندگی میشود. و این عمل میتواند تصادفات بسیار بدی را شکل بدهد.

شیشه درب لیفان x70

شیشه-درب-لیفان-x70
شیشه-درب-لیفان-x70

شیشه عقب لیفان x70

شیشه عقب لیفان x70 شیشه عقب معمولا دارای هیتر و یا همان خط گرمکن میباشد و لیفان هم جزو آن دسته از خودرو هاست. و مانند شیشه جلو دور مشکی میباشد. اما با این تفاوت که شیشه عقب لیفان x70 خط بزرگ تری نسبت به شیشه جلو لیفان x70 دارد.

قیمت شیشه عقب لیفان x70

شیشه عقب لیفان x70 ، شیشه عقب خودرو شما مهمولا در اثر دزد زدگی صندوق عقب شکسته میشود و این عمل باعث شده که برای تعویض شیشه عقب بسیار به شیشه اتومبیل عبدالهی در این باره مراجعه میکنید. نصابان ما بسیار با تجربه مخصوصا در شیشه های اتومبیل خارجی هستند.

شیشه روستونی لیفان x70

شیشه-روستونی-لیفان-x70
شیشه-روستونی-لیفان-x70

شیشه روستونی همان شیشه ای است که بر روی بدنه نصب میشود. شیشه در کنار شیشه درب میباشد و تفاوتش با شیشه لچکی این است که شیشه لچکی با درب باز و بسته میشود. و اما شیشه روستونی لیفان x70 بر روی بدنه نصب میشود و برعکس شیشه لچکی با درب باز و بسته نمیشود.

قیمت شیشه روستونی لیفان x70

این شیشه بر خلاف اندازه کوچکی که دارد اما نسبت به دیگر شیشه ها تقریبا گران تر است و باید حواسمان باشد که در صورت اجبار سعی کنیم شیشه روستونی را اسیب نرسانیم. و شیشه روستونی دارای نوار دور شیشه میباشد و به همین دلیل نصب این شیشه تخصصی میباشد و باید متخصص تعویض شیشه اتومبیل آن را نصب کند.

قیمت شیشه جلو لیفان x70 چقدر است ؟

برای اطلاع از قیمت ها و موجودی با ما تماس بگیرید. 02177196143

تعویض شیشه لیفان x70 چقدر زمان میبرد ؟

نصب اصولی بین 45 دقیقه تا 1 ساعت زمان میبرد.

برای تعویض شیشه لیفان x50 و شیشه لیفان x60 به دیگر صفحات ما مراجعه کنید.

  • خدماتی چون : دودی کردن شیشه اتومبیل
  • تعمیر کلید شیشه بالابر لیفان x70
  • تعویض کلید شیشه بالابر لیفان x70
  • تعمیر و تعویض شیشه بالابر خودرو لیفان x70
  • تعمیر و تعویض آینه بغل لیفان x70
  • فروش و نصب شیشه آینه بغل 206 لیفان x70
  • ترمیم شیشه جلو اتومبیل 
  • تعویض و یا تعمیر شیشه سانروف خودرو لیفان x70
  • و سایر خدمات مشابه پذیرفته می شود. برای استعلام ، لطفا تماس بگیرید .
شیشه اتوموبیل عبدالهی وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *